tirsdag 25. september 2012

Legges ned og fornyer seg på Facebook !



Jeg kommer til å legge ned denne butikkbloggen min, men forsetter på Facebook !
Du vil heretter finne butikken min her : http://www.facebook.com/pages/Emmila-design/274143805938020
 eller du kan gå inn på Lindas hobbyhjørne på Facebook.
Jeg håper dere alle vil følge meg der også og gleder meg til å vise dere det jeg lager :)
Jeg legger ikke ned siden før jeg har fått alt over på liker siden min, men det blir ingen fornyelese her på bloggen. Dette gjør jeg for at det blir lettere for meg ! Det er ikke mye tid jeg har til å blogge eller andre ting, for det går unna på mine strikkenett og det er jo morsomt :)
Jeg kommer forsatt til å ha min vanlige blogg og håper å få litt bedre tid til den !
Da vil jeg takke alle mine kunder og håper dere blir med meg videre :)

Med Veldig Hilsen Linda.

1 kommentar: